Naar alle opleidingen

Masterclass Microsoft Dynamics 365 Marketing

Leer meer dan in welke Dynamics Marketing cursus dan ook. Na het volgen van deze intensieve masterclass ben je in staat om alle facetten van Dynamics Marketing te gebruiken, heb je kennis over geavanceerde functionaliteit en integreer je Dynamics Marketing in de rest van de martech stack van jouw organisatie.

4 dagen
2055
,-
Offline, In-company
Nederlands
Over deze opleiding

Na afronding van deze training kun je onder andere

  • Marketinginhoud, sjablonen en integraties beheren
  • Leads en customer journeys aanmaken en beheren
  • Klantinzichten bekijken, begrijpen en beheren

Wat je leert

Sed posuere consectetur est at lobortis. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

  • Sed posuere consectetur est at lobortis. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper.
  • Praesent commodo cursus magna, vel scelerisque nisl consectetur.
  • Cras mattis consectetur purus sit amet fermentum.

Voorkennis

Marketing professionals die >1 jaar werken met Microsoft Dynamics Marketing of Microsoft examen MB-230 hebben behaald.

Doelgroep

Deze masterclass is gemaakt voor marketing professionals die willen leren om alles uit Dynamics Marketing te halen.

Modules

Sed posuere consectetur est at lobortis. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.

E-mails en klantreizen

Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.

Onderwerpen

  • Onderwerp
  • Onderwerp
  • Onderwerp

Leadmatching

Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.

Onderwerpen

  • Onderwerp
  • Onderwerp
  • Onderwerp

Module 3

Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.

Onderwerpen

  • Onderwerp
  • Onderwerp
  • Onderwerp

Integratie met martech

Integreer Dynamics Marketing met de Google Tag Manager om campagnedata mee te nemen in Dynamics 365.

Onderwerpen

  • Onderwerp
  • Onderwerp
  • Onderwerp

Training boeken

Vul het onderstaande formulier in om de training te boeken.

Ik neem contact met je op om de gewenste data te bespreken.

Bedankt voor je aanvraag! Ik reageer binnen één werkdag.
Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw

Over je trainer

Je mag me wakker maken voor powerliften of een potje padel, maar daar heeft je organisatie niet zo veel aan. Gelukkig mag je me ook wakker maken voor jouw klantcontacten en het verbeteren daar van. Ik ga ‘aan’ op het gebruiken van de data en analyses uit jouw klantendatabase voor het ontwerpen van de ideale klantervaringen. Klantervaringen waarmee je je klanten upgradet naar superfans. 

Werken aan procesplaten voor klantcontact geeft me kippenvel.
Nee, niet figuurlijk. Letterlijk.

Noem het een obsessie, maar ik zie overal hoe organisaties hun contact met klanten hebben geregeld. En hoe ze het níét hebben geregeld: als ik bel naar mijn verzekeraar en vier keer doorverbonden word voor ik de juiste persoon aan de lijn heb. Of als ik bij de zelfscankassa van een bouwmarkt dik 15 seconden wacht op mijn bon. Mijn kennis van IT en marketing maakt dat ik zie: het kan zoveel sneller en slimmer.

Vrienden worden op LinkedIn?

Digitale brochure ontvangen?

Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh.

Bedankt voor je inschrijving. Je zal de digitale brochure zo snel mogelijk ontvangen.
Oeps! Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw