Van potentiële klanten naar fans

Wil je onvergetelijke contactmomenten waardoor leads klanten worden en klanten fans? Ik help je van strategie tot uitvoering.

Bakkie doen?

Oplossingen

CRM-strategie voor blije klanten

Aanpakket 1

Waar mensen ook zitten in hun klantreis bij jouw bedrijf, je gunt ze een 5-sterrenervaring. Maar: je hebt eigenlijk geen idee hoe je zoiets voor elkaar bokst. Ik help je met de juiste strategie. Door eerst alle contactmomenten mét je klanten en de processen die je hebt vóór je klanten te verzamelen en analyseren, snap jij wie je klanten zijn en wat ze precies willen. Door daarna je CRM-strategie daarop aan te sluiten, zorg ik dat je de juiste klanten aantrekt, behoudt en fan maakt. 

Samen met alle collega’s die met het CRM-systeem gaan werken, start ik met een roadmapsessie. Die bestaat uit vier workshops:

  1. Het bepalen van jullie visie, missie en doelen voor jullie CRM en CX 
  2. Het in kaart brengen van iedereen die betrokken is
  3. Het bepalen van jullie succesfactoren en uitdagingen
  4. Het in kaart brengen van alle behoeftes voor de strategie

Met die workshops zorg ik ervoor dat alle collega’s achter de CRM-strategie staan. Want de mensen die het moeten uitvoeren, moeten dat wel wíllen. De roadmapsessie en alle klantinzichten die we hebben opgedaan combineer ik met mijn kennis van IT en marketing. Dat levert je de CRM-strategie op waarmee je klanten upgradet naar fans. 

Aan het einde van ons traject krijg je van mij een rapport. Daarin vind je:

  • Alle resultaten van de workshops gedetailleerd uitgewerkt
  • Een roadmap met alle vervolgstappen voor het uitvoeren van de strategie

Investering

  • Voorbereiding, vier workshops op locatie en oplevering roadmap: €7.000 zonder btw
Dit wil ik!
CRM-strategie voor blije klanten

Breng je CRM-strategie tot leven

Aanpakket 2

Je gunt je klanten een 5-sterrenervaring en weet ook al hoe je dat wilt doen. Misschien heb je intern de CRM-strategie laten uitwerken, misschien heb ik ‘m voor je ontworpen. Anyway, nú is het tijd om die strategie tot leven te brengen. Dat doen we met Microsoft Dynamics 365. 

Hoe? Door dat systeem slim in te richten voor marketing, sales en service en te ontdekken wat werkt voor jouw klanten en wat niet. Laat de techniek die daarvoor nodig is maar aan mij over.

Dit krijg je:

  • Microsoft Dynamics 365 op maat ingericht.
  • Het werkend krijgen van de CRM-strategie zodat we je doelen behalen.
  • Een naadloze samenwerking tussen marketing, sales én service, omdat die afdelingen met dezelfde informatie over je klanten werken.
  • Het bijhouden van de resultaten in het systeem. Halen jullie de doelen van de strategie? Zo kunnen we de strategie verfijnen.

Investering:

  • Dit pakket is helemaal op maat. De investering daarom ook. Bakkie doen?
Dit wil ik!
Breng je CRM-strategie tot leven

Geef je CRM-strategie een boost met marketingautomatisering

Aanpakket 3

Je hebt een strategie om van je klanten fans te maken en een perfect daarop afgestemd CRM-systeem. Nu is het tijd voor die extra push: marketingautomatisering. Door de stappen tussen marketing en sales te automatiseren, kunnen je collega’s zich meer bezighouden met het aantrekken en binnenhalen van klanten die écht bij jouw organisatie passen en dus ook sneller fan worden.

Ik zet de automatisering op met Microsoft Dynamics 365 Marketing. Helemaal op maat voor jouw organisatie, natuurlijk. Je merkt al snel meer betrokkenheid van leads en contactpersonen door automatische en persoonlijke campagnes.

Dit krijg je:

  • Workshop waarin we met de marketing- en salesafdeling de leadstrategie omzetten in een tactisch plan
  • Dynamics 365 Marketing technisch werkend op jouw eigen Microsoft Dynamics 365 omgeving
  • Een e-mailtemplate in de huisstijl van je organisatie
  • Een driedaagse bootcamp waarin ik jou en je collega's de fijne kneepjes van Dynamics 365 Marketing leer
  • Een terugkomdag, twee maanden nadat Dynamics 365 Marketing in jouw organisatie in gebruik is genomen

Investering:

  • €19.995 zonder btw
  • Marketing automation op maat - even bellen?
Dit wil ik!
Boost je CRM met marketingautomatisering

Doorgroeien met je CRM (SLA)

Aanpakket 4

Nice! Je applicatie werkt en is opgeleverd. Maar, wat doe je met vragen, problemen en wijzigingsverzoeken die vanuit de organisatie komen? Dan wil je op een flexibele manier continue ondersteuning hebben. Soms voor het meekijken met een issue, soms voor het realiseren van (kleine) nieuwe functionaliteit.

Zelf geloof ik niet in service level agreements met een omslachtig ticketsysteem, ingewikkelde afspraken en lange doorlooptijden. Daarom krijg je bij studiocx een SLA zoals ik ‘m graag heb: korte lijnen, met een pragmatische aanpak en snel opgelost. Daarnaast zijn er geen verborgen kosten, dus je komt nietvoor nare verrassingen te staan. Het prijsmodel met een vast bedrag zorgt dat dit voor jouw organisatie makkelijk te budgetteren is en is schaalbaar wanneer je organisatie daar om vraagt.

Dit krijgt een doorgroeier:

  • Altijd hulp bij incidenten
  • Flexibel applicatiebeheer
  • Periodiek tactisch overleg met het management
  • Uitleg- en inspiratieworkshops

Investering

  • Afhankelijk van het gekozen pakket: €1.450 zonder btw per maand
Dit wil ik!
Doorgroeien met je CRM (SLA)

Zo doe ik dat

Of je organisatie nou een strategie wil, een goedwerkend CRM-systeem, marketingautomatisering of alledrie: ik werk volgens een vaste aanpak. De allereerste stap is áltijd onderzoeken en analyseren. Zonder die stap mist elke inspanning z’n doel. Pas als ik alle informatie op een rij heb, kunnen we de strategie bepalen: hoe gaan we te werk? Naar welk doel werken we toe? Op basis van die strategie ontwerp ik de oplossing die past bij jouw organisatie. Tenslotte voer ik die oplossing uit. En daarna check ik of die oplossing werkt door de resultaten te meten. Je blijft altijd nieuwe inzichten opdoen. Klaar ben je dus nooit. Verbeteren. Profiteren. Repeat.

  • Eerlijk, afspraak = afspraak
  • Betrokken: we denken altijd mee
  • Samen bereiken we ons doel

Jouw strategie. Aangedreven door Microsoft technologie.

Om van elk contactmoment met klanten een feest te maken, moet technologie voor je medewerkers werken. Daarom richten we samen één of meerdere modules van het Microsoft Dynamics 365 platform in. Bijvoorbeeld:

Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Sales
Dynamics 365 Marketing
Microsoft Power Platform

Zij gingen je voor..

Nieuwsgierig geworden welke bedrijven ik help met het bouwen aan hun ultieme klantervaring?

Bekijk mijn blije klanten klanten blij maken