Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam et fermentum dui. Ut orci quam, ornare sed lorem sed, hendrerit auctor dolor. Nulla viverra, nibh quis ultrices malesuada, ligula ipsum vulputate diam, aliquam egestas nibh ante vel dui. Sed in.
Sed posuere consectetur est at lobortis. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Etiam porta sem malesuada magna mollis euismod. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.
Sed posuere consectetur est at lobortis. Vestibulum id ligula porta felis euismod semper. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet.
Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.
Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.
Knowledge of the Dynamics 365 platform and an understanding of basic marketing principles. Power Platform experience, especially in model-driven applications, is also recommended.
Integreer Dynamics Marketing met de Google Tag Manager om campagnedata mee te nemen in Dynamics 365.
Vul het onderstaande formulier in om de training te boeken.
Ik neem contact met je op om de gewenste data te bespreken.
Je mag me wakker maken voor powerliften of een potje padel, maar daar heeft je organisatie niet zo veel aan. Gelukkig mag je me ook wakker maken voor jouw klantcontacten en het verbeteren daar van. Ik ga ‘aan’ op het gebruiken van de data en analyses uit jouw klantendatabase voor het ontwerpen van de ideale klantervaringen. Klantervaringen waarmee je je klanten upgradet naar superfans.
Werken aan procesplaten voor klantcontact geeft me kippenvel.
Nee, niet figuurlijk. Letterlijk.
Noem het een obsessie, maar ik zie overal hoe organisaties hun contact met klanten hebben geregeld. En hoe ze het níét hebben geregeld: als ik bel naar mijn verzekeraar en vier keer doorverbonden word voor ik de juiste persoon aan de lijn heb. Of als ik bij de zelfscankassa van een bouwmarkt dik 15 seconden wacht op mijn bon. Mijn kennis van IT en marketing maakt dat ik zie: het kan zoveel sneller en slimmer.
Fusce dapibus, tellus ac cursus commodo, tortor mauris condimentum nibh.